Re: Monitor do grania, filmow i internetu.

Autor: Jan Kowalski (amisiek_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 23:19:49 MET

Brodsky wrote:

> Jakkolwiek dobrej 19-ki za taką sumę nie kupisz, to ciekawym kompromisem
> może być np. Samsung SyncMaster 955 DF.

Nie byłem zadowolony z tego monitora. Dużo lepszą jakość obrazu miała 17-tka
"SyncMaster 700 IFT"
Teraz mam monitor Hewlett Packard'a i wreszcie nie boli mnie głowa po
kilkugodzinnym siedzeniu przed monitorem :)
Polecam też monitory Hyunday'a. Mają dość dobrą jakość obrazu.

--
Soltek SL-75KAV, Athlon 1GHz,
256MB SDRAM,HDD ST340810A +