Problem z TV-OUT

Autor: Wito (itek_at_malpa.antyspamik.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 23:19:12 MET

Czesc
Ostantio mialem reinstalke systemu (padl hdd) i po zainstalowaniu od nowa
wszystkiego okazalo sie ze na tv nie mam obrazu! Tzn przy opcji klonowania
na monitorze obraz (np. w bestplayerze) jest a na tv go nie ma, caly pulpit,
ikonki, dialogi sa, ale to co w srodku bestplayera czyli filmu nie ma,
czarna dziura :) instalowalem przerozne kodeki i nic (nimo, kombajn,
divx502, xvid, ffdshow). Co jest grane... sa swieta a ja sobie filmow nie
moge poogladac :)
pozdrawiam
Wito
PS. Wesolych swiat, udanej zabawy w sylwka i szczesliwego nowego roku.