Re: Abit kt7A i Athlon XP

Autor: ButtHeadek (lukaszsu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 22:46:45 MET

On Tue, 24 Dec 2002 20:22:36 +0100, "Robert Lenartowicz"
<mixer17_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Ja mam 1.7Ghz Athlona i dotego 256DDRAM-u I to wszyttko na tej plytce XP.

Tak? Nie uwierze. Prosta przyczyna: TA PLYTA NIE MA WEJSC NA
DDR.:-)))) Model KT7A.:-))) Pewnie masz jakis inny.:-)

>Komputerek niejest pierwszej mlodosci bo ma juz prawie rok ale narazie
>niemogw na niego narzekac. Wszystko chodzi swietnie. Troche midysk to
>wszystko zwalnia bo mam starego samsunga musze pomyslec nad wymianka.

No ja tez. Mam Durona 800, wlasnie Abuta KT7A, 320Mb SDRAM. Musze
wymienic: Riva Vanta 16MB i 6,4Gb Seagate Medalist.

> Moj komputerek pokazuje dopiero swoje mozliwosci na windowsieXP bo na
>wczesniejszych niwidac az takiej roznicy. Polecam wszystkim

No Xp jest ok. Wszystkie inne windowsy (poza 2000) to tak chodza, ze
szkoda gadac.

ButtHeadek
Pozdrowienia