Re: drganie obrazu???

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 22:18:53 MET

> u mnie dzieje sie to od niedawna a monitor mam juz ok 4 lat /philips
107B10/

Moja odpowiedz akurat byla do watku o Dayteku, a co do Twojego philipsa to
przyczyn moze byc wiele:
- zle napiecie zasilania (za niskie, za wysokie, zaklocenia w sieci - na
dluzsza mete wlasnie takie cos moze zepsuc monitor)
- zrodla zaklocen na okolo monitora (sieciowa lampka halogenowa, glosniki,
transformatory itp.)
- zimne luty - jezeli gdzies ostatnio przenosiles monitor lub go stuknales

Najlepiej sprawdz monitor u kogos na innym sprzecie, ewentualnie jak znasz
kogos kto ma UPS'a to podlacz calego kompa z twoim monitorem i pusc z
zasilania bateryjnego (wtedy masz pewnosc, ze to nie siec energetyczna).