Re: Monitor jaki model ???

Autor: Kolik (kolik_at_NOSPAM.data.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 21:57:52 MET

Ostatnio kupilem LCD'eka, ale to tak dla szpanu ;-))
Mam tez Samsunga Syncmaster 959NF (19 cali i kineskop natural flat) i musze
powiedziec, ze jest po prostu.... zajebisty !!
Najlepszy monitor crt na jakim pracowalem (i nadal pracuje zreszta caly
czas).
Oczy wogole nie bola, nawet po 6 godzinach patrzenia, leb nie boli,
odjazdowe odswiezanie, rozdzielczosci i jakosc obrazu. Jedyny mankament (ale
to tak prawie wszystkie z plaskich) to te zasrane 2 linie w 1/3 ekranu na
dole i gorze poziome. Niby prawie niewidoczne, a mnie jednak wkurzaja :-)
Polecam ten monitorek, jest extra, a kosztuje ponizej 2 tys. zl teraz na
pewno !

--
Pozdro, Kolik
kolik_at_data.pl