Re: drganie obrazu???

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 21:29:08 MET

> Dokładnie taki efekt ("tafla wody") dawała mi lampka kiedy ją postawiłem
> blisko monitora. Obstawiam więc, że zakłócenie jest zewnętrzne - rozejrzyj
> się, czy po wyłączeniu jakiegoś urządzenia elektrycznego w pobliżu
> falowanie nie znika, spróbuj inaczej położyć kable etc.

jezeli mamy juz wnikac w szczegoly to powiem, ze akurat "ten monitor tak ma"
... spotkalem sie z takim zjawiskiem na tym samym monitorze w warunkach w
ktorych takie cos nie powinno sie dziac (zadnych urzadzen na okolo ktore
mogly by to powodowac, zasilanie w sieci ok itp ....)

nie bylo to migotanie tylko wlasnie drzenie obrazu (tak jakby ktos go
postrzepil) ... najbardziej widoczne w nizszych czestotliwosciach
odswiezania (np. 60Hz).