Re: Pixelview TV Pro i JTV

Autor: spaWnd (spawnd_at_o2.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 13:38:16 MET

>obraz
> baaardzo sie poprawil, ale za to nie ma dzwieku :(
> JTV chce zebym ustawil nazwe tunera (Philips cośtam, ewtl cos innego), ale
> probowalem juz chyba wszystkie kombinacje i nic

w konfiguracji ustaw model karty na pixelview_play_tv_pro_878, tuner na
lg_pal_dk+BG, dzwiek na line-in,(ewentualnie w zaawansowanych ustawieniach
pozmieniaj wartosci ale tak powinno byc ok)
sprawdz czy nie masz wyciszonego dzwieku line in w ustawieniach karty
muzycznej. Ja mam playtv pro (mono) wersja oem i wszystko dziala nawet
pilot.
pozdrawiam