Re: drganie obrazu???

Autor: Zbyszek Z (zbyniek_at_terramail.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 18:10:57 MET

Użytkownik "Kovalek" <kovalek_at_cord.nu> napisał w wiadomości
:
: Użytkownik "Lukasz" <lookasik_at_o2.pl> napisał w wiadomości
: news:26858-1040833652_at_as4-192.swic.dialup.inetia.pl...
: > podczas pracy zauwazylem ,ze delikatnie drga mi obraz, czasami bardziej.
: > czego to moze byc wina? karty graf. czy raczej monitora?
:
: No ja tez mam takie cos czasami..
: Monitor Daytek DT1531D jak sie nie myle. Napewno to nie jest wina karty
: graficznej, bo juz kilkakrtonie je zmienialem, a monitor mam od nowosci...
:
: Niewiem czego to wina, monitor ma tak od nowosci. A moze problem lezy w
: pradzie, znaczy napiecie i czestotliwosc w gniazdku odbiegaja od norm..
: Bynajmniej monitor juz dziala 4 lata i mial tylko 1 powazniejsza awarie
: (ktora udalo sie naprawic)...
:
: --
: Pozdrawiam
: Leszek Kowalski
:
:

a moze sprawdzcie czestotliwosc odswiezania, przy grach lubia sie zmianiac
czasami.
minimum to 75-85 hz zeby dalo sie jakos pracowac
napewno to nie jest kwestia pradu w gniazdkach, czy tez kabelka
laczacego(zazwyczaj)