Re: Monitor 21" a zdrowie.

Autor: abs (abs_usun_to_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 15:37:56 MET

mosciak wrote:
> hehe takze zrobilem zmiane z daewoo15 na IBM21 :):):) czad poprostu.
> nie wiem jak mogle skladac ksiazke na takim maluszku..... teraz mam 2
> strony na ekranie wzasadzie 1:1 ;)

Robisz mi apetyt na tego IBMa :)

> duzo w IBM zalezy od karty graficznej (riva wylacznie firmowa
> i to w miare dobra, matrox jesli ati to tez nie noname bo na tym
> monitorku WIDAC roznice)

Uzywam dwoch kart na zmiane: stary dobry Matrox Marvel G200 jak potrzebuje
jakis film zrzucic oraz Elsa Gladic 511 (GF2MX400) - z najnowszymi grami
ciut nie wyrabia ale nie gram znowu tak wiele. Tak czy owak za jakis czas
wymienie ta druga, pewnie na jakas ATI Sapphire.

> i od kabla.

No wlasnie ten IBM ma wejscie DVI wiec mozna by ta droga po wymianie
karty.

Pozdr,
ABS