Re: Nero Expres -> standard jak przelaczyc??

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 13:12:03 MET

Marcin I napisał(a):

> Start->Program->ahead Nero->

sam jesteś LOL ;-) Ja tez kiedyś miałem ten problem. Ustawiłem sobie
xpressa, zobaczyłem co to jest i stwierdziłem, że wole standardowego
Nero, i co? Nic, czy wybierałem Nero czy xpressa i tak włączał sie
express, żadne przełączanie na standard nic nie dało, zawsze był
express. Nie pozostało nic innego jak odinstalowanie i zainstalowanie
od nowa... ;-))

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800