Re: Jaka nagrywarka ?

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 10:04:57 MET

> najmniejszym odsetku uwalonych plyt. Dlatego odpadaja wszystkie LiteOn-y.
> niestety odpadaja Teac-ki pozyzej x40 (na moim sprzecie 25-30% plyt idzie
> diably).

To zes bzdure napisal, ze az przykro patrzec!!! :-)
Wniosek z tego co napisales jede: albo nie umiesz nagrywac, albo mas uwalona
partie plytek...
Chyba ze nagrywasz na sprzecie ponizej 266MHz (bo na slabszym ja osobiscie
nie palilem, wiec nie wiem czy bedzie OK)... Z burnProofem niepowinienes
zwalac plytek, a tym bardziej na TEACu czy Lite-Onie nawet...