SB live czy

Autor: Piotr Sawicki (immo_at_medialab.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 10:16:53 MET

Mam dwie dźwiękówki.

Pierwsza to Sound Blaster Live! Value. Jak wiadomo SB Live gra całkiem
nieźle, ale oczywiście drivery są do dupy, więc czasami system potrafią
zawiesić, co mnie naturalnie wqurwia jak mało co.

Druga to Realtek ALC650 (6 channel AC97), z płyty głównej GA-8IE533. Nie
używałem jej jeszcze. Testował ją ktoś, jaka jest jakość dźwięku? Jak z
DirectSound 3D and EAX???????

Używam tylko 2 głośników, więc ilość obsługiwanych głośników jest dla mnie
mało istotna.
Gram w gry RPG, jak Morrowind i Gothic. Która karta się lepiej sprawdzi??

--
Piotr Sawicki
immo_at_medialab.pl