Re: Brother 1230 / Minolta 1100 L

Autor: Slawek Maculewicz (smacul_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 08:33:06 MET

On Mon, 2 Dec 2002 20:26:47 +0100, "ghm" <ghm_at_-NOSPAM-ghm.art.com>
wrote:

>czy ktos ma jakies doswiadczenia z ww? jakie sa roznice pomiedzy nimi? jedna
>kosztuje w Vobisie 799zl a druga w MediaMarkcie 999 zl. tyle wiem, a jak sie
>sprawdzaja w pracy? moze ktos sie podzieli opiniami?

Mam w pracy kilka Brotherów 1250 i 1470.
Ogólnie bezproblemowo. Toner na 6000 stron oryginalny: 360 zł.
Regenerowany: 240 zł.
Nominalna żywotność bębna chyba 15 tys. stron, ale jedziemy już
na 3 - 4 tonerze i jest dobrze.
Mała wada: gdy kończy się toner drukarka zaczyna brudzić strony,
co sprawia, że praktycznie tych 6000 czasem się nie da osiągnąc
z uwagi na pogarszającą się jakość wydruku. Ale do brudnopisów
jak najbardziej wystarczy.
Przy pracy w sieci też nie sprawia problemów. Sterowniki są OK,
można drukować bannery a także pakować po kilka(naście) stron
na jedną kartkę.
Złe nie są...

Sławek Maculewicz