modem i centralka

Autor: mike (michalek1309_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 07:23:12 MET

Jest sobie komp z modemem wewnętrznym
żeby wyjść na miasto trzeba u mnie w firmie wcisnąć zero w takich warunkach
popłączenie z internetem wygląda nastepująco:
0,0,202122
niestety nie ma zamiaru się łączyć przy tej kombinacji - pisze brak
sygnału - jak postąpiś w takim przypadku ??

i jeszcze jeden przypadek którego nie wiem jak rozwiązać:podczas łączenia
komp pyta o użytkownika i hasło to podaję ppp;ppp
no i łączy się w w czasie weryfikacji otrzymuję komunikat niepoprawny
uzytkownik lub hasło o co chodzi w tym wszystkim ?????

dodam tylko że to celeron 1700 z 256 ddram i win 2000 prof

prosze pomóżcie mi sprzedałem ten komp gościowi który pewno będzie chciał
ode mnie jeszcze coś kupić ale na razie patrzy na mnie krzywo bo mu net nie
działa.
dzięki za pomoc