Odp: problem z nagrywarka

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 01:58:47 MET

> mam kpine z nagrywarką tzn jak zaczynam wypalac (na kazdym sofcie) to mi
> bufor strasznie szaleje i co chwile spada do zera - rosnie do 100% i znowu
> opada i na predkosci x 16 nagrywa mi 14min cd 700MB - co to moze byc jak
> naprawic (WinXP) Nagrywarka 100% sprawna - testowana u kumpla - wczesniej
> tez wszystko mi gralo i nagle cos sie pochrzanilo.

Mam pdoobno problem, wiec nie ma sensu by wysylac nowy post. Tyle, ze u mnie
za kazdym razem bufor nagrywarki zmneijsza sie do 4%, po czym rosnie do 100%
i tak dalej. Przez pol roku nie bylo z tym problemu. Niedawno wymienialem
troche sprzetu w kompie bo sie conieco popalilo i dopiero teraz cos takiego
sie pojawilo. Nieprzeszkadz to w nagrywaniu ale ciekawi mnie dlaczego tak
sie dzieje.

Seki