Re: pytanie o gry pod Radeon`em 9700PRO

Autor: Prometeusz (xxyxxyxx_at_polbox.com)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 01:19:00 MET

Użytkownik "bimberiusz" <bimberiusz_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> normie bo czasem wystarczy 2.5V zamiast 3 i zobaczysz ciemność
> pozdrawiam
> bimberiusz

wlasnie to ciekawe, bo PCAlerta mam od zawsze (rok temu kupilem plyte)
a teraz nagle temperatura procka sie zwiekszyla po dodaniu tej karty
(dodalem tez kontroler FireWire, no i ten dysk - ale mysle ze to nie ma
wplywu)
napiecie natomiast jest w normie - byc moze w momencie restartu
nastepuje....
no ale dlaczego akurat przy fifie, przetestowalem jeszcze Aliiens vs.
Predator 2 i dziala ok.
jutro przeinstaluje system

Pozdrawiam