Re: Obudowy Enlight 723x 300W?

Autor: Jarosław Michalak (jarmich_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 22:42:32 MET

> Tylko grupy dyskusyjne?
> Nie powinieneś omijać również strony producenta.

Strony producenta tez przejzalem, ale niestety troche malo tam tych
informacji.

> Pytasz o funkcjonalność, a to moim zdaniem
> ocena subiektywna. Zobacz sam,
> nawet środek obudowy, gdzie
> wiele widać - np.: położenie zasialcza
> względem płyty głównej i inne...

Zalezalo mi wlasnie na opini uzytkownikow. Sporo osob narzeka
np. na ostre krawedzie w obudowach, slyszalem rowniez gdzies
o niewygodnym zdejmowaniu panela przedniego (calkowicie nie wiem
o co tu moze chodzic). Nigdzie nie znalazlem informacji o chlodzeniu
zasilacza (przede wszystkim o glosnosci wentylatora). Faktycznie moze
pytajac o funkcjonalnosc nie podalem zbyt trafnych przykladow, bo to
akurat mozna bylo wywnioskowac ze zdjec, ale tak jak napisalem liczylem
na subiektywne opinie.

W kazdym badz razie dzieki za odzew.
                Pozdrawiam
                        Jarek M