Odp: filter napiecia na dysk

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 23:43:43 MET

> twardych.
>
> ja nie slyszal o czyms takim ... a czemu by to mialo sluzyc ???

Jako dodatkowa ochrona przed spaleniem dysku z powodu zbyt duzego napiecia.
Listy nie zawsze skutkuja (chociaz aktualnie kupilem najlepsza liste
zabezpieczajaca jaka mieli w hurtowni komputerowej, musze tam tez sie o ten
filter dowiedziec czy cos takiego istnieje) a slyszalem od kogos, ze jest
taka kostka bedaca filtrem napiecia. Podlacza sie ja pdoobno miedzy kablem
zasilajacym a wyjsciem zasilania na stacji dysku.

Seki