Re: AMD i temperatura

Autor: Greg_L (greg_l_at_USUN_TO.poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 21:11:36 MET

Użytkownik Mikolaj M. <Mikolaj_M_at_home.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrnaulapg.b22.Mikolaj_M_at_localhost.localdomain...

> Jeśli nie zmieniasz wielkości radiatora i/lub jesteś z dotychczasowego
> radiatora zadowolony to możesz spokojnie go zostawić. Śrubki mają
> standardowy rozstaw dla 6 i 8 cm.

Właśnie dziś znalazłem i kupiłem za półdarmo w serwisie komputerów dobry
wentylatorek do CPU, który pasuje do obecnego radiatora z otworami ok. 4 cm.

Odpaliłem kompa. I po kilku godzinach pracy monitor systemu pokazał, że CPU
ma stałą temperaturę ok. 55 C i przy obrotach ok 5200 obr. /min. A przy
okazji zakleiłem część otworów na obudowie zasilacza, które akuratnie są nad
wentylatorem. Zostawiłem pozostałe otwory.

Teraz już lepiej.

Dzięki za rady.

Pozdrawiam
Greg_L, Gliwice