Re: Problemy z Flatronem...

Autor: holden1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 02 Dec 2002 - 19:20:05 MET

Rzeczywiście, nie kupiłbym niczego lg z tej nowej serii 700/900 P/B, tylko
jeśli już, to szukałbym poprzedników, albo lepiej Samsunga czy Neca etc.
Sam mam 915+ i bardzo sobie chwale, obraz perfect, żadnych zniekształceń.
Prawdą jest, że sprawdziłem go w sklepie, a ponad godzinę się
wcześniej "wygrzewał" na półce. Potem wszystko wychodzi...
Polecam 915+