CD-ROM LG padł cd...

Autor: r_m_at_op.pl
Data: Mon 02 Dec 2002 - 18:50:37 MET

Witam raz jeszcze.

Ponieważ serwis zamknięty to trochę poeksperymentowałem i popytałem znajomych
użytkowników.

Otóż opinie o napedach LG są skrajnie różne.Ostatnio miejscowi servicemani winą
za nieprawidłowe działanie obarczają system operacyjny :) i instalują jakiś
nowy sterownik????? CDROM.SYS. Wszedłem w posiadanie dyskietki instalacyjnej.
Dla zainteresowanych README.TXT:(nie cały oczywiście)
" D. DMA and Ultra DMA Bus Master transfer mode is supported by appending
      a software option /DMA to command line of device driver in CONFIG.SYS,
      ex., DEVICE = C:\HXCD-ROM\CDROM.SYS /D:MSCD001 /DMA
   E. PIO mode 4 and DMA mode 2 can only work on PC or PC-compatibles with
      Intel Triton and SIS 5120, 5598 chipsets employed.
     It may not work in other PC systems.
   F. Ultra DMA mode 2 for Intel 430TX, 440LX and SIS 5120, 5598 chipsets
      is supported now.
   G. The command line "LASTDRIVE=" will be added into CONFIG.SYS
      automatically after installation."

Może to dobre na win98 bo jak podczas instalacji wskazać scieżkę do pliku
mscdex w win xp? A pliki autoexec.bat i config.sys tez przecież nie są ładowane.
Po przeczytaniu tego wszystkiego zgłupiałem. A przypadkowo stwierdziłem,że CD
chyba tez przeaz przypadek odczytuje scieżki (nie wszystkie)płytki audio.

JEDNAK ZŁOM

pozdrawiam

ROBERT