W2k + skaner na USB - wymiekam !

Autor: ross (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 18:11:31 MET

Witam,
wiem ze bylo juz o tym duzo postow ale zaden mi nie pomogl.
Chcialbym zainstalowac skaner Mustek 1200 USB Plus pod winda 2000 z Service
Pack'iem 3 zanim szlag mnie trafi. Sterowniki orginalne ze strony
producenta, sciagane z Europy, i inne z Tajwanu (WEB.EXE - WEB.W05).
Sciaglem nawet UP_LIB.EXE. Postepuje wedlug instrukcji czyli: instalacja
sterow, reset i po resecie podlaczam skaner. System wykrywa USB Device i
jednoczesnie pokazuje sie ikonka 'Odlacz lub wysun urzadzenie' z USB Device
na liscie. Olewam ja. Instaluje dalej bo mi pisze ze brakuje mu pliku
PVusb.sys, wskazuje mu wiec sciezke \WINNT\system32\drivers\PVusb.sys i OK.
Dalej jest:
Wystapil blad podczas instalacji urzadzenia.
Instalacja nie powiodla sie, poniewaz dla tego wystapienia urzadzenia nie
zostal podany sterownik funkcji.
I to by bylo na tyle. Morduje sie z tym od 3 dni.
PLIZZZZ HELP !!!!!

A taki mam sprzet:
Shuttle AK32 v2.1 na KT266

W systemie:
W2k SP3
VIA 4in1 4.43
VIA USB 1.10 Filter Patch (usbf_110.zip)

Patryk Rosinski
rossman_at_idea.net.pl