Re: co rozbudować do filmów

Autor: Andrzej Pinczuk (andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 17:46:43 MET

"Keimak" <keimak_at_poczta.fm> napisał(a):

>Sorki za trochę lamerskie pytanko - co lepiej rozbudować do oglądania
>DIVX-ów. W tej chwili mam Celeron 450, 64MB RAM, Riva Vanta 32MB na Win98 i
>kiepsko się ogląda DIVX-y - skoki obrazu, przesunięcie obrazu względem
>dźwięku. Próbowałem wielu kodeków

A probowales ffdshow ? Jest naprawde szybki (i np. swietnie sie sprawdza
na notebookach).

>więc problem jest raczej sprzętowy. Co
>lepiej wymienić kartę graficzną czy dorzucić pamięci?

Ani to ani to nie pomoze zbytnio. Masz po prostu za wolny procesor.
Choc pamieci przydaloby sie wiecej (i to nie tylko do filmow :-) )

>A może na tym sprzęcie
>powinno chodzić spoko i problem jest jeszcze inny?

Nowe filmy juz powinny (i jak widzisz tak jest) żabkować.
Mozna sie pobawic ustawieniami w BIOS'ie, zamienic sterownik
na ffdshow, na calym ekranie film wyswietlac w 640x480x16 bitow, dzwiek mono,
ale to sa tylko polsrodki.
Mam jeden z filmow zakodowany w 100% jakosci DivX'a 5.02 i na Athlonie XP 1600+
przy quality level=7 (max) potrafi dochodzic do 85% zajetosci procesora :-)

Andy