heh gdzie sie podzial moj cd-rom ?

Autor: cqx (cqx_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 17:27:50 MET

dokladnie tak nagle moj win2000prof przestal go widziec (chyba po
deinstalacji cdrwin5) no i problem w tym ze aktualizuje ten sterownik
"toshiba xm-1802b" szuka mi tego stera na dysku i znajduje go w
c:\winnt\inf\cdrom.inf po czym instaluje. Nastepnie restartuje kompa, a
cdroma
dalej nima (oczywiscie tylko w windozie)... w panel
sterowania/system/menadzer urzadzen/ dalej jest znak zapytania

moze to wina virusa? ale skanery nic nie wykryly...
co mam zrobic ? moze ten plik cdrom.inf sie jakos rozwalil i wymienic na
nowy moze bedzie dzialal, bo
wczesniej dzialal !
moze poszukac firmowe stery do tej toshiby i raz jeszcze instalowac ? (lecz
nie latwo to znalejsc)
eh qwa czarno widze ...
pozdrawiam wszystkich cwaniakow.