Re: mnożnik i napięcie

Autor: Marek Wierzbicki (marek.wierzbicki.____at_azymut.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 16:17:37 MET

> Odwiedź lepiej stronę producenta i sprawdź co max. wchodzi w tą płytę...
> chipset to jeszcze nie wszystko :)

Niestety producent nie supportuje takiej informacji. W opisie od płyty jest
sporo informacji o tulejkach dystansowych (żeby bardzo uważać zmianiejąc
procesor, bo dla niektórych trzeba użyć tulejek 5.5mm a dla innych 6.7mm).

I nic więcej. I tak przewaliłem całą sieć 500 razy tam i spowrotem, żeby
wiedzieć co na pewno wchodzi.

Teraz interesuje mnie tylko jak płyta rozpoznaje procesor. Nie moja
konkretna, tylko dowolna rozpoznająca wszystko automatycznie

Marek