resety kompa !!!

Autor: fiber (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 16:10:31 MET

Witam!

Mam XP, kolega takze.
Kolega ma taki komputer, ze jak wylaczy komp to musi odlaczyc takze kabelek
od sieciowki, bo mu sie za chwile komp sam wlaczy.
Dobra nastepny dzien :)
Ja mam wlaczony caly czas. Kolega przychodzi i podlacza kabelek do
sieciowki - przy wylaczonym kompie, a ja sie restartuje
Dlaczego?

"Nie można zarejestrować nazwy "TU NAZWA GRUPY ROBOCZEJ JEST :1d" w
interfejsie o adresie IP
192.168.0.3. Komputer o adresie IP 192.168.0.35 nie zezwolił na przejęcie
tej nazwy przez ten komputer."

moze to cos pomoze

ja - 192.168.0.3
kolega - 192.168.0.35

PS
sorki za poprzedniego posta...pustego :)