Re: Filmy- dlaczego się zacinają ?

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 14:47:53 MET

"MiszMasz" <miszmasz_at_go2.pl> wrote in message
:
: Użytkownik "Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
: news:asfko9$e6b$1_at_absinth.dialog.net.pl...
: [...ciach...]
: > o tym nie slyszalem ... brak kodekow spowalnia filmy ???
:
: W d.... byłeś, g.... widziałeś.
: Kto tu pisał o spowalnianiu?
: Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem posty.
: Jeszcze raz i jeszcze raz.
: Już widzisz różnice?
: Są takie programiki-narzędzia-kodery jak np. AntiFreeze.
: Np. brak takich czy podobnych narzędzi-kodeków może
: przyczynić się do przycinania się filmów.

Ja tam nie mam żadnych AntiFreeze i nic mi się nie zacina,
więc brak "kodeka" Antifreeze nie jest w żadnym wypadku powodem.

MS