Re: Pentium III 1200 a Celeron 1300

Autor: GLide (glid_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 14:28:25 MET

Krzysiek <duero_at_alpha.net.pl> napisał(a):

> Tak, wymieniam płytę z prockiem. Zastanawiam się nad różnicą prędkości
> magistrali: celek 100 a P III 133 MHz. Jednak, jeśli mówisz, że różnica
> będzie znikoma, to czy za różnicę w cenie tych dwóch procków nie lepiej
> kupić jakąś współczesną kartę graficzną (teraz mam Rive TNT)?
Skoro wymieniasz calyu komplet to jaki jest sens pakowac sie w sprzet bez
przyszlosci? Nie lepiej od razu kupic Athlona 1.7 (260zl) + odpowiednia pod
niego plyta.
Cenowo duzej roznicy nie bedzie, a masz jasnosc (w przypadku w miare
sensownej plyty) co do ewentualnego zakupu nowego proca.
w Przypadku Cel/P3 znowu bedziesz zmuszony wymienic wszystkie graty.
Rowniez wydajnosciowo A1.7 wypada lepiej niz przez ciebie wymienione.
Jesli 260 to za duzo to zawsze mozesz za 220 kupic 1.6XP :-)

> 2. PIII 1200 i pozostawić obecną kartę (Riva TNT)
> Która z tych dwóch opcji będzie wydajniejsza? (Zastosowania opisłem wyżej)
Jesli chodzi o DIVX to roznicy wiekszej to nie robi, natomiast w 3D
polaczenie TNT1 + P3 1.2 to bzdura.

Pozdrawiam
GLide