Re: Za słabe zasilanie ?

Autor: obiad (obiad...bez...kropek_at_hoga.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 13:12:00 MET

Dnia Mon, 2 Dec 2002 11:50:26 +0000 (UTC), Krzysiek Szczepanek
<silverman_at_go2.pl> nabazgrał:

>Z tanimi zasilaczami to jest loteria. Jesli nei sprawdzisz to sie nie
>dowiesz, bo moze uciagnie a moze i nie. Zreszta nonsensem jest pakowanie do
>takij konfiguracji taneigo zasilacza :/ Odapl kompa w minimalnej konfiguracji
>vga+hdd+ram i sprawdz jak wtedy sie zachowuje.

Czego ja już nie kombinowałem żeby skumać co jest przyczyną
zwiechów..., odpalał się jak odłączyłem wszycho poza flopem, ale nie
wiem czy to wtedy właśnie nie nastąpił ten kolejny raz, przy którym
mial się odpalić przy pełnym obciążeniu, czy faktycznie pomogło
odłączenie ..

P.S. Zmieniałem zasilacz na nowy - podobno sprawdzony w serwisie i od
wczoraj chodzi, ale nie jest to wyznacznik - jak postoi i potem się
odpali i tak ze 20 razy pod rząd ;)) to stwierdzę że problem ustąpił

DZIĘKI ZA RADY, w razie czego będziemy rozglądać się za Enlightem