Re: Pentium III 1200 a Celeron 1300

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 11:20:22 MET

> Przymierzam się do małego upgradu komputera z Celerona 300A na jeden z
> wymienionych w temacie. Moje pytanie jest takie: który z tych procesorów
> wybrać? Ma dobrze działać Windows XP, a na nim: obróbka grafiki, prace
> biurowe, przeglądanie internetu, oglądanie filmów DIVX. Czy wystarczy
> Celeron czy też przy Pentium III będzie dużo szybciej? Z tego co widzę
> jedyna różnica jest na magistrali FSB: Celek 100 MHz, a Pentium III 133
MHz.

zakladam ze wymieniasz plyte z procesorem ?
Ja sie przesiadlem rok temu z celka 300A na celka 1300T roznica miedzy
pelnym PIII 1200 bedzie w wiekszosci znikoma bo te celki byly najbardziej
udane z calej serii

1300T kupisz dzisiaj za 200zl a PIII znacznie drozej.

--
GM&Friend
universum_at_xl.wp.pl