Re: Napięci zasilacza

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 11:22:06 MET

On Mon, 2 Dec 2002 08:41:41 +0100, "Savior" <savior666_at_wp.pl> wrote:

>Ale mierzyłem tak samo swój zasilacz i napięcie było prawie idealne a ciut
>nizsze np tam gdzie 5V 4.99 a tam gdzie 12V 11,98

Dobre zasilacze sa robione inaczej niz tani badziew. Taki Huntkey
pracuje poprawnie praktycznie bez obciazenia a Enermax wymaga do
poprawnego dzialania obciazenia okolo 40-80W zaleznie od wersji.
Jak mierzylem Huntkeya obciazonego tylko CD-ROMem to ladnie trzymal
napiecia.
A jak podlaczylem Enermaxa 350W do Celerona 800 z 1 dyskiem i niczym
wiecej to wszystkie napiecia byly ok. 10% wyzsze od znamionowych.
Dopiero po zasileniu PIII 1G z R8500 i kilkoma napedami napiecia sie
ladnie ustabilizowaly. Po to sie robi zasilacze roznej mocy zeby sobie
dobrac odpowiedni do kompa. Jak sie da za mocny i prawie go nie
obciazy to tez zasilacz moze szybko pasc.

Pozdrawiam

oVo