Re: Problemy z Flatronem...

Autor: AZZI (azi777_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 11:02:21 MET

mam ten sam problem z LG 700P ('buczenie' z tyłu monitora, ogółem dość
uciążliwa i głośna praca), dzwoniłem właśnie do serwisu (gdzie monitor jest
już 2 tyg.) i powiedziano mi że ten model jest tak skonstruowany i nic się z
tym nie da zrobić. jednym słowem pech... pozostaje jeszcze rękojmia w
sklepie (przecież nie poinformowano mnie że ten model ma taką 'wadę'
fabryczną) i wymiana na inny model.
radzę wybrać się do sklepu.... powodzenia
pozdro

AZZI

Użytkownik <michal_ma_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sprzeta
> wymienic, czy tez nie bardzo.
>
> Nabylem droga kupna monitor Flatron F700P. No i wszystko fajnie, tylko
> zastanawia mnie kilka rzeczy.
>
> -problemy z geometria obrazu. Domyslne, firmowe ustawienia monitora sa
nieco
> zastanawiajace. Obraz wygiety jest jakos dziwnie (zweza sie ku gorze jak
> parabola - nie wystarczy korekcja trapezem), a kontrast ustawiony jest na
> maksimum.
>
> Czy przypadkiem firmowe ustawienia nie powinny byc bardziej hmmm.
poprawne?