Re: klopoty z audigy

Autor: mar00ha (no_spam.mar00ha_at_w.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 10:41:34 MET

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości
> [...] jak robie test glosnikow (channel) to kazdy glosnik
> odzywa sie odpowiednio. Niestety z tego powodu nie za bardzo dzialaja mi
> filmy z DVD w Dolby Digital - co prawda moge zawsze podlaczyc cyfrowo
przez
> spdif ale nie chce mi sie schylac i zmieniac kabelki za kazdym razem :) a
> gry chodza najlepiej przez 6ch input.

Z tego co piszesz wnioskuję, że podłączasz się do ampli jakiegoś i nie
chcesz aby to on dekodował sygnał, tylko żeby grał to co podasz na każdym
kanale oddzielnie.
Jeżeli chcesz, żeby z karty wychodził zdekodowany sygnał DD dostarczany
przez DVD musisz ustawić 2. rzeczy:
- dekodowanie AC3(DD) w zaawansowanych ustawieniach głośników w Creative
Mixer
- w playerze DVD(WinDVD, PowerDVD) ustawiasz wyjście dźwięku spdif.

Takie ustawienie zapewnia dostarczanie karcie Audigy zakodowanego sygnały
AC3 z DVD, który jest następnie dekodowany i podawany na wyjścia analogowe.
Powinno zadziałać.

mar00ha