Re: Atramentowa do 500 zl - ktora?

Autor: Mayones (bugslash_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 10:18:22 MET

> chce kupic "plujke" do 500 zl. Glownym parametrem ktory mnie interesuje
jest
> koszt eksploatacji - musi byc jak najnizszy oraz niezawodnosc. Co od
jakosci -
> byle by nie skladal czarnego z kolorow. Szybkosc itp. nie ma znaczenia.
> Dodatkowe ograniczenie to praca pod W95.
> Wyglada ze jest 3 kandydatow:
> HP 3820, Lexmark CJZ55se oraz Stylus C62. Chcialbym prosic o pomoc w
wyborze.

O kupnie taniej drukarki bylo calkiem niedawno, ale jesli mowisz o windowsie
95 to zakladam ze drukaraka ma byc przeznaczona do starego komputera. Musisz
wiec upewnic sie czy twoj komputer nie ma czasem wejsc usb, jesli ma to ok,
ale jesli nie to coraz trudniej bedzie ci znalezc nowa, 'pasjaca' drukarke.

PZDR
Mayone