nagrywarka LGx32 buczenie

Autor: Marcin Daczkowski (marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 09:47:42 MET

witam

po jakichs 100 wypalonych plytkach moja ww nagrywarka zaczela dziwnie
buczesc. na moje ucho to brzmi jakby rozpedzona wewnatrz plyta wpadala w
jakies drgania, tak ze slychac nieprzyjemny zgrzyt co jakis czas (hmm
nawet dosyc ciezko). nie wiem jak to inaczej okreslic, jesli to pomoze
moge zgrac i wrzucic na jakis serwer mp3 z zapisem tego buczenia. acha i
buczenie wystepuje zarowno podczas wypalania jak i odczytywania plyt.
plyty wypalaja sie i odczytuja (chyba ;) poprawnie.

czy ktos z was mial podobny problem? czy powinienem udac sie do serwisu
(nagrywarka jest na gwarancji nabylem ja raptem dwa miesiace temu).

druga sprawa, juz po raz drugi spotkalem sie z plytka (divx) ktorej nie
dalo rady przekopiowac (ani cd-copy w nero, ani reczne przegranie pliku
na hdd i nagrywanie z niego pod nero rowniez) ze wzgledu na to, ze za
malo miejsca na czystej plytce. obie plytki (oryinal i czysta) to 700.
roznia sie natomiast firma. nero pokazuje, ze rzeczywiscie plik jest za
duzy (czerwony pasek na dole), ale przeciez ktos to jakos na tamta plytke
musial nagrac?

tia i pozdrawiam

\t\t\t daczkowski