Notebook

Autor: Krzysztof Ogrodnik (krzogr_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 09:31:46 MET

Witam,

Chcialbym kupic notebooka (cena max. 6500 zl brutto). Problem polega na tym,
ze nie bardzo wiem na jaki model sie zdecydowac. Moze ktos z grupowiczow
moglby podzielic sie swoimi doswiadczeniami z notebookami i moglby mi cos
doradzic.

Moje _minimalne_ wymagania:
procesor: Celeron 1.3 Ghz
wyswietlacz: 14
pamiec: 256MB
dysk: 20GB
napedy: CD, FDD
dodatki: modem, karta sieciowa, karta dzwiekowa

Zastanawiam sie nad modelami ACER TravelMate 225X lub ACER Aspire 1203 XV
ew. jakis model California Access. Jesli ktos z grupowiczow ma jakies
doswiadczenie z tymi modelami prosze o opinie. Jesli ktos moglby polecic
notebook lepszej klasy w podanym przez mnie zakresie cenowym to rowniez
bardzo prosze o informacje.

Z gory serdecznie dziekuje za wszelka pomoc.

Pozdrawiam,

Krzysztof Ogrodnik