Re: GeForce TV OUT ??

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 08:03:50 MET

Pewnego dnia news:asabio$sq0$1_at_news.onet.pl,
Bibo<<Mariusz>> <<Mariusz> napisał:
> 1. Wogole nie wykrywa mi telewizora
> 2. skad moge sciaganac tego tvcc2000
> Użytkownik "D.Tomaszewski" <d.tomaszewski_at_hydro-vacuum.com.pl> napisał w
> wiadomości news:as7ofq$rfo$1_at_news.tpi.pl...

Pisałem już w poprzednim poscie - TVCC2000 nie działa z GF4 MX!
Aby wykrył Ci TV musisz podłączyć prawidłowo kabel i włączyć na TV odpowiedni
tryb AV dla tego wejścia do którego podłączyłeś kabel.

Później w sterowniku ustawiasz "KLONOWANIE" i sprawa załatwiona :)

Cleriic