kazaa - problem

Autor: draku (pixel-pl_at_[no.spam)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 06:34:09 MET

po zainstalowaniu kazy (probowalem wersje 1, 2 i lite) po pewnym czasie
zaczyna sie dziac cos dziwnego. kaza podczas wlaczania blokuje mi komputer
na jakis czas i za kazdym razem ten okres czasu sie wydluza a procek zasuwa
na pelnych obrotach 97-100%. patrzac na tasklist widac ze jest to serwis
amonnt.exe kory tak obciaza procka. jak by to bylo malo, zaczyna sie robic
dokladnie to samo juz podczas gdy kaza dziala. blokuje mi kompa co jakis
czas (co 3-5min).
odinstalowalem dziada! ale probelm nie znikl wraz z kaza. nie pojawia sie to
tak czesto jak gdy chodzila kaza, ale co jakis czas nadal blokuje mi sie
komp i czesto widze jak serwis amonnt.exe jedzie na 100% procka. nigdy
wczesniej tak nie mailem. jestem przekonany tez ze to kaza jest bezposrednim
powodem, bo mam identyczna sytuacje w pracy gdzie mam kaze.

win2000pro, kilka dni temu upgrade do xp pro i nadal to samo.

mial ktos cos takiego? jak to usunac? za co odpowiedzialny jest serwis
amonnt.exe?