Re: Riva tnt2 16 b agp lub nvidia vanta

Autor: pawelduda_at_op.pl
Data: Mon 02 Dec 2002 - 01:15:11 MET

> Z tego co pamiętam (ciekawe czy dobrze) były takie modele oparte na TNT2 :
>
> Vanta która miała 16 MB na pokładzie i 64 bitową szynę
> TNT2 M64 - 32 mb, 64 bit
> tnt2 , tnt2 pro , tnt2 ultra - 32 mb i 128 bit - różniły się tylko
> taktowaniem pamiątek i core...
>
> hmm i chyba tyle, o ile się nie mylę :)
> Skoro ma 16 mb to jest to raczej vanta...

problem jest bardziej skomplikowany.. trzba jeszcze przeczytac ze mam problemy
ze sterownikami do tego. tzn tak jak mowilem jak zainstaluje nowe to sie komp
restartuje. zainstaluje obojetnie inne to karta nie dziala i przy karcie jest
ten glupi wykrzyczniczek :).
Moj post jest podobny do tego "Problem z kartą grafiki nvidia" napisanego pare
godzin pozniej. Ktos pomoze ????

Pawel