Re: Celeron Taulatin i plyta na SLOT1 ???

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 23:38:51 MET

Jest taka przejsciowk, ktora by zalatwila sprawe po czesci:
http://www.powerleap.com/Products/iP3T.htm

po czesci, bo z tego co wiem, zalezy to od plyty. Wiem za na ABIT'ach (na
BXie) to idzie na wszystkich bez problemu. Na wiekszosci ASUSow tez. Inne
plyty i chipsety gwarancji nie daja. To jest przejsciowka FC-PGA2-> SLOT1.
Firma oferuje takze FC-PGA2-> FC-PGA. Przejsciowka ma wlasny regulator
napiecia wiec plyta nie musi miec. Niezly bajer, ale za jakie pieniadze.
Teraz tylko pytanie czy warto!!!??? Koszt takiej przejsciowki w Polsce to
rzad 170 zl.
Sam walczylem z tym problemem.
Duzo czytalem. Fakt, daje kopa. Nie tylko to, ze zegar, ale inne instrukcje
no i 0,13
Kupowac przejscie i Tualatina? Juz prawie podjalem decyzje, gdy ochlonalem.
Duzo, jak na przejsciowke.
Jezeli nawet za drobne pchne swoja stara plyte z prockiem to przeciez
roznica miedzy nowa plyta a przejsciowka to tylko 150 zl. A za 320 to mozna
juz miec Gigabyte'a. No i zupelnie inna epoka. Nowy chipset w pelni
wykorzystujacy procek, ATA 100 itp. itd., ale decyzja nalezy do was.
Ja kupuje jedak nowa plyte... ;))

pozdrawiam
baZyl