Problem z kartą grafiki nvidia

Autor: Plastic (plastic2_at_box43.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 23:08:16 MET

Witam wszystkich.

Mam problemik. DOstałem kartę graficzną:
NVIDIA Geforce2 MX/MX 400 32MB (AGP) i..
nie mogę ją zainstalować pod swoim systemem
Windows 98 drugie wydanie
Celeron 300/ 98MB RAM.
Problem polega na tym, że windows pokazuje o prawidłowym zainstalowaniu
tejże karty natomiast po resecie nie działa. W panelu sterowania/ system /
karty graficzne widnieje ta kartą ze znaczkiem wykrzyknika! I co z tym
zrobić? Czy to jest problem sprzętowy i jak?
Sterowniki zainstalowałem z płyty dostarczonej do karty. Nie wiem jakie one
są, ale jeżeli chodzi o datę pochodzą z czerwca 2001 roku.
Dzięki za pomoc
Jeżeli miałbym zainstalować jakiś detonator to jak się dowiedzieć który z
nich mam wybrać z tego "gąszczu: tych driverów?

Pozdrawiam