Proszę o radę

Autor: Plastic (plastic2_at_box43.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 22:44:55 MET

Witam wszystkich.

Mam problemik. DOstałem kartę graficzną:
NVIDIA Geforce2 MX/MX 400 32MB (AGP) i..
nie mogę ją zainstalować pod swoim systemem
Celeron 300/ 98MB RAM.
Problem polega na tym, że windows pokazuje o prawidłowym zainstalowaniu
tejże karty natomiast po resecie karta nie działa. W panelu sterowania/
system / karty graficzne widnieje ta kartą ze znaczkiem wykrzyknika! I co z
tym zrobić? Czy to jest problem sprzętowy czy jak?

Dzięki za pomoc (za każdą pomocną radę!).

Pozdrawiam