Umarl mi dysk POMOCY!

Autor: Txx (Txx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 21:24:28 MET

Czesc
Wysiadl mi dysk 40gb IBM (roczny) ktory byl podzielony na 2 partycje
10/30gb.
Bios wykrywa go bez problemu ale pod systemem nie ma po nim sladu.
Mialem na nim bardzo wazne dane lacznie z programami,haslami itd. czyli
WSZYSTO co potrzebne do zycia.probowalem Partition magic ale pokazuje go
tylko jako jedna partycje bez tablicy alokacji 32gb.
Czy ktos z Was posiada jakis program zeby odratowac dane chociaz z 1
partycji gdzie mialem wiekszosc niezbednych rzeczy
Bardzo prosze o jakas pomoc bo jestem bliski zalamania nerwowego

pozdrawiam

--
Artur (Txx)
27,555MHz USB 161nm019