Re: Hercules, Gainward, MSI

Autor: Piotr \ (gandx_at_fi.Lunarii.org)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 19:35:47 MET

Przychodzi Andrzej Pinczuk do pl.comp.pecet i mowi:

> (...)jedynie Matrox caly czas trzyma
> poziom.

            Trzyma poziom i cene ^^.

> Nigdzie nie napislaem, zeby Kulwis bral akurat Gainwarda.
> Przyczypilem sie jedynie do jakosci obrazu, gdzie przy najczesciej
> uzywanych rozdzielczosciach roznica jest pomijalna.

Mowil o idealnej jakosci obrazu... Taka wedlug mnie zaczyna sie od
1600x1200 ^^.

> Nawet jesli gra nalogowo, to lepszym rozwiazaniem bylby Radeon.
> Zreeszta do tej pory trzymajacy IMHO najlepszy stosunek jakosci i
> szybkosci do ceny. Oczywiscie Radeon dobrego producenta, bo jak
> zobaczylem co produkuje np. R8500 PowerColor po wyjsciu D-Sub, to
> wolalo o pomste do nieba.

            No napisalem - z jedyna roznica w radku na jego niekorzysc do Ti4200,
odczuja jedynie benchmarkowcy, nie majacy na dysku nic poza 3dMarkiem.

> No i wszystko jasne :-))

            Ale i tak nadal uwazam ze G400 DualHead na Agp x4 to jest najlepsza
karta graficzna ^^. Mialem duze :O jak zobaczylem obraz na 21". Rok temu
dalo sie na niej we wszystko grac... Czasy sie zmieniaja :(. damnit!

> Andy

p.

--
Pozdrawiam,
Gandx                   gandx_at_lunarii.org