tutaj tez zapytam ...

Autor: ZYGA (zygapl_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 17:04:24 MET

Po raz kolejny...
Szukam "dosc" specyficznego i rozbudowanego programu do lapania screenow z
filmow.
Nie znam jego nazwy,ale wiem ze taki istnieje-jeden serwis uzywa czegos
takiego,nie sadze
aby robili te screeny recznie, wiec taki program musi istniec :)

Wiec.
Zalozmy ze mam w katalogu 100 filmow w roznych formatach (mpg,avi,mov,wmv
etc).Chcialbym aby ten program zlapal mi screen z KAZDEGO filmu,a w zasadzie
nie jeden screen z filmu, a np 6 screenow z kazdego filmu. -Czyli potrzebna
jest rowniez mozliwosc ustawiania czestotliwosci lapania screenow
np.: "pobierz screen co 15% danego filmu" i zapisania tego w jednym pliku
jpg
jako klatki.
Bede wdzieczny za jakiekolwiek info.
(A moze znacie jeszcze jakas grupe lub strone/forum gdzie moglbym o to
zapytac?)