Re: Pamięć konwencjonalna

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 15:30:06 MET

> DEVICE=C:\WINDOWS\HIMEM.SYS
> DEVICE=C:\WINDOWS\EMM386.EXE RAM D=64
> DOS=UMB,HIGH
> device=C:\WINDOWS\COMMAND\display.sys con=(ega,,1)
> Country=048,852,C:\WINDOWS\COMMAND\country.sys
> REM Panda Antivirus 6.0 Platinum

ustawienie jakie sobie zaaplikowales jest czasami klopotliwe ... dopisywanie
roznych smieci za emm386 nie ma wogole sensu ... najlepiej wpisac na noems
(jezeli gra nie potrzebuje ems'a)
ustawienie najbardziej efektywne bedzie w momencie kiedy w msdos.sys
wpiszesz:

u gory opraw wpis na:
BootGUI=0

to na samym dole pod tymi calymi X'ami dopisz :
DrvSpace=0
DblSpace=0
SystemReg=0

zawartosc config.sys:

dos=high,umb
device=c:\windows\himem.sys
device=c:\windows\emm386.exe noems - tej lini uzywaj jezeli gra nie
bedzie chciala chodzic inaczej ja wywal calkiem
files=8
stacks=8,32
lastdrive=d

w autoexecu ma byc czysto ... no chyba, ze chcesz zeby wchodzil ci do
windowsa automatycznie ..wtedy trzeba tam dopisac na koncu: win

takim sposobem komp nie bedzie wchodzil do windowsa a pamiec konwencjonalna
bedzie zwiekszona maksymalnie ... lepszy efekt mozna tylko osiagnac
uruchamiajac kompa z dyskietki ... ale niewielka roznica ...