Re: Barracuda 80GB -vs- WD CAVIAR 80GB

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 12:24:38 MET

Witaj JeRRy,

W Twoim liœcie datowanym 30 listopada 2002 (16:44:16) można przeczytać:

J> Wspomniany wyzej CAVIAR - 8 mega kaszki, niewiele glosniejszy od
J> barracudy, ale jako jeden z nielicznych pozostaje na placu boju z 3-letnia
J> gwarancja. Sto zloty za dodatkowe dwa lata spokoju kusi.
100 zl za 8 megowa kaszke i najwyzsza wydajnosc kusi..

J> Co myslicie na temat tego pojedynku.
J> Kto potwierdzi padanie Barracud?
J> Jakies wady w/w CAVAR'a?
Mam i szczerze polecam.. Chodzi od miesiaca 24 godziny na dobe..
zadnych problemow. uzywam jako hdd serwerowy

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl