Re: rozkodowa

Autor: Sławicki (slawicki_s_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 11:57:13 MET

> Komputer za słaby, żeby w czasie rzeczywistym dekompresować MPEG4, a
> rekompresja MPEG4 -> MPEG2 (-> ekran) ma być rozwiązaniem? Znasz ten
> dowcip o bacy, który nie liczył owiec, tylko liczył ich nogi i
> dzielił przez cztery?
A kto Ci powiedział, że zrobi to realtime ??????????????
Jeśli już koniecznie chce, to MPG4 -> MPG2. A ile to potrwa to już inna para
butów. Napisałem że plik się wyciągnie 4-8 razy a nie ile to czasu będzie
trwało. Doczytaj trochę.
A znasz kawał o gościu, który był niemy tylko dlatego że od urodzenia był
niewidomy ?

/Sławicki.