Re: zbuntowany komp-prosze,poradzcie co robic?

Autor: fazi (usunto.pawfazi_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 11:07:21 MET

z gory przepraszam za 2 posty ale pisze z komorki i jestem ograniczony
iloscia znakow. dodam ze wyjalem moj dysk twardy i w innym kompie
sprawdzilem anty wirusem i scandiskiem. wszystko bylo ok. teraz juz jak
chce ponownie zainstalowac wina to nie moge. moze ktos z was spotkal sie z
czyms podobnym? nie wiem czy to moze miec jakies z tym problemem
powiazanie ale od poczatku jak zmienilem plyte glowna na gigabyte (ale do
tej pory dobrze chodzilo)jak uruchamian kompa to wyswietla: unknow flash
type. thx fazi

--
Wyslano z serwisu news.bulwar.pl - Dwukierunkowe Newsy/USENET poprzez WAP
 www.gg.bulwar.pl  - Klasyczne GG z transmisja WAP / Gadu Gadu na WAP