Re: Abit bx-133 raid i gwarancja

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 03:15:31 MET

Jezeli miałeś gwarancje na "zestaw" to już nie możesz sie niczego domagać.
Gdyż dokonałeś jego demontażu. Podobnież sytułacja ma się z Przypadkiem gdy
w karcie gwarancyjnej jasno jest sprecyzowany fakt utraty gwarancji (lub też
na plombach) w przypadku ich zerwania. W takim przypadku pozostaje tylko
dobra wola sprzedawcy. Jezeli nie ma slowa o plombach albo też masz
gwarancje na częci zestawu to masz prawo do gwarancji. Nazwrot kasy to bym
nie liczył ze wzgledu na to że komputer nie jest objety juz rękojmia ze
strony sprzedawcy (1 rok od daty zakupu) pozostaje tylko gwarancja. W
przypadku płyt Abita jest prawie na 100 proceny penwne że ci tą płytę
naprawią albo wymienią na inną z nową gwarancją. Płyta pochodzi
prawdopodobnie z Veracompu lub Californi (Polscy dytrybutorzy Abita) a ci
mają spory zapas płyt poserwisowych na wymianę albo tez naprawią twoją